Friday, January 4, 2013

Minimalism

היום אני במגמת מינימליזם.
מעבר לזה שהדף הוא סופר מינימליסטי יחסית אלי, גם הפוסט עצמו קצר (וקולע).

כשהחלטתי להצטרף לאתגר ביוצאות מהקווים, חיפשתי זוג תמונות שיתאימו לסקיצה.
כמובן שמצאתי הרבה זוגות, אבל בסופו של דבר החלטתי עם תמונות של הקטנה (כשהיתה מאוד קטנה) עם אחיה הגדולים.
התמונות הן מתאריכים שונים, אבל מאוד התאימו ביחד לסקיצה הזאת.

הנה הדף:


הסקיצה:

כמובן שקצת התחכמתי בעניין המינימליזם והשתמשתי בדפים מאוד עמוסים, אבל עדיין, יש רק שני קישוטים בדף!

תקריבים:





תודה שקפצתם לבקר, אשמח לקרוא את תגובתכם.

איילת

7 comments:

  1. אוהבת את הבומבסטיות של דף הרקע!
    אחרי הרבה מאד זמן - גם אני יצרתי היום דף לסקיצה הזאת.. מקווה להעלות לבלוג בקרוב :-)
    שבת שלום!

    ReplyDelete
  2. דף נהדר! יופי של סקיצה ויופי של יצירה.
    נשיבוקים♥

    ReplyDelete
  3. הדף אמנם מינימליסטי אך משדר שמחה, בקיצור יופי של דף.

    ReplyDelete
  4. טוב, האמת היא שאני לא אוהבת את הסקיצה... לטעמי אין בה מקום לפרשנות מעבר לדף הרקע, ככה שקשה ליצור שם עניין. אני גם לא חושבת שהתוצאה הסופית היא מינימליסטית, כי לטעמי הרקע לא כזה. וא אפילו די רועש (לא שזה רע!). אולי אם הכותרת הייתה הרבה יותר גדולה זה היה יוצר איזה איזון, אני לא יודעת. אבל אני אגיד לך מה אני מאוד אוהבת - את שני התקריבים הראשונים! לטעמי, כל אחד מהם מעוצב כמו דף בפני עצמו - ולא סתם, אלא כמו דף יפהפה! בעיניי יש שם פרופורציות טובות (כלומר הצילום שלך זיהה פרופורציות כאלה באינסטינקט), וההגדלה גם עושה יותר כבוד לפרטים הקטנים, לצבעים הפחות מודגשים וכו'.

    ReplyDelete
  5. אני מאוד אוהבת את בחירת הצבעים שלך {האהובים עליי} שיהיה בהצלחה יקירתי
    שולי

    ReplyDelete
  6. פרשנות שמחה ביותר :)

    ReplyDelete
  7. איזה דף רקע מפתיע ומקסים לסקיצה המינימליסטית הזו. בהחלט נותן לה אפקט אחר ונהדר. הדף כולו מרגש ממש!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)