Sunday, November 4, 2012

My Hair

אתן מכירות את ההרגשה הזאת לפני תספורת? החשש הזה שהתספורת לא תצא טוב או כפי שאני רוצה?
ככה הרגשתי כשהחלטתי להסתפר אחרי כמה שנים (!!!)
אני חושבת שאף פעם לא הגעתי לכזה אורך של שיער, אפילו לא בנערותי.
נראה לי שההריון האחרון נתן בוסט של הורמונים וגרם לשיער שלי לצמוח מהר מהרגיל.
אז למה להסתפר? שאלה טובה.
הגעתי למצב שלא היה לי כח לחפוף בגלל האורך ועוד יותר קשה היה להסתרק! זה ממש היה עינוי...

אבל החלטתי להנציח את השיער הארוך מאוד, שכנראה לא אצליח לגדל שוב, וביקשתי את האיש שלי לצלם אותו...
אז הנה דף ורדרד משהו, ונשי לחלוטין:

You know the feeling before a haircut? The fear that the haircut will turn out bad or not the way you wanted?
That's how I felt when I decided to get a haircut after few years (!!!)
I think I never had such long hair, even when I was a teenager.
Maybe the last pregnancy gave it a boost of hormones, so it grew faster than usual.
So why to get a haircut? Good question.
I got to a point I was exhausted after washing my hair... And to comb it, this was a torture!

But I decided that I need some pictures from it and asked my husband to photograph me.
So here is a pinkie page and totally feminine:


הסקיצה מבלוג האתגר של יוצאות מהקווים:
The sketch is from an Israeli challange blog - Yotzot:




הכיתוב מוחבא במלשבן האחרון אשר נפתח:
The journaling is hidden in the 3rd rectangle that opens:





תודה שביקרתן, אשמח לקרוא את תגובתכן.
Thank you for stopping by. I'll be happy to read your comment.

איילת
Ayelet

7 comments:

  1. דף חמוד להפליא. הורדים במרכז הפרחים מקסימים. הם מפימו?

    ReplyDelete
    Replies
    1. הפרחים האלה עשויים מאיזה סוג של גומי. הם מאוד פשוטים, מצאתי אותם באיזה חנות של דברי יצירה

      Delete
  2. דף מקסים ונשי!!
    עכשיו אני מחכה לראות את האחרי :-)

    ReplyDelete
  3. דף מקסים! אהבתי מאוד :-)

    ReplyDelete
  4. דף מקסים ואת יפהפייה
    גם אני מחכה לראות את האחרי :-)

    tamika14

    ReplyDelete
  5. רגע רגע!!!! מה הסתפרת? כמה הסתפרת? כמה זה נורא , אה, כלומר כמה זה קצר???
    ברור לי שליפהפיה מהממת כמוך כל תספורת תתאים אבל אני לא ארגע עד שלא אראה!!!
    והדף? הורס!!!
    אוהבתותך♥♥

    ReplyDelete
  6. Love what you did with the layout - especially the hidden journal spot and your photos - well, everything really!! My haircut problem is that anytime I decide to get it cut, the day I go to the appointment is the day my hair decides to look nice, thus giving me doubts!! *.*

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)