Saturday, November 10, 2012

Just a perfect day

קודם כל אני חייבת תשובה לכל מי שדאגה לשיער שלי, כמובן שקיבלתי "רגליים קרות" וקיצרתי אותו רק קצת. זה אמנם קצר יותר, אבל נראה לי שרק אני רואה את ההבדל...
אפרת - עניתי לך בתגובה לתגובה שלך ברשומה.
וחוץ מזה אני רוצה להודות לכולכן על שאתם טורחות, נכנסות לבלוג שלי ומגיבות, זה מאוד מחמם את הלב ומעודד לקרוא את התגובות שלכן!

I have to say that I caught cold feet and I cut my hair very little. It's a little bit shorter but is seems only I see the difference...
I also want to thank all of you that take a minute to visit my blog and leave me a comment. It really warms my heart and encourage me to read your comments!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

אין כמו סבא וסבתא. באמת!
את סבתא, הילדים רואים כמעט כל שבוע. למרות לוח הזמנים המאוד צפוף שלה (איפה הסבתות של פעם, איפה?) היא מנסה להגיע לפחות פעם בשבוע. אפילו הקטנה שלי כבר התרגלה שסבתא מגיעה ביום של הקניות וכשהיא מתעוררת משנת הצהריים היא שואלת איפה סבתא?
כמובן שגם הבנים מאוד שמחים שסבתא באה. סופסוף למישהו יהיה סבלנות לגחמות שלהם (משחקי קופסא, סיפור או שניים או שלושה...)
לסבא יש פחות זמן, אבל הבנים, אפילו אם הם לא ראו את סבא כמה חודשים(!) ברגע שהם נפגשים, הם מיד מתנפלים עליו ומשתוללים ללא שום עכבות, כאילו ראו אותו בדיוק לפני שבוע...
אחד האירועים הכי כיפים זה לנסוע לסבא וסבתא, הם לא גרים רחוק, אנחנו סתם כבדים ולא אוהבים לצאת מהמערה שלנו :)
פעם כשהבנים הכי קטנטנים (והקטנה היתה רק חלום רחוק) נסענו אליהם יותר. מה יש מותר לנו לנוח קצת. שמישהו אחר ירדוף אחרי שתי המפלצות הקטנות האלה...
הנה עוד תמונה של הגדול משבת נעימה כזאת אצל סבא וסבתא:

There is nothing like grandpa and grandma. Really!
The kids meet grandma almost once a week. Although she has a very tight schedule, she tries to come at least once a week. My little girl already got used that grandma is coming on the shipping day and when she wakes up from her nap, she asks where's grandma?
My boys love when grandma's coming. Finally someone is patient enough to play with them and read them a story or two or three...
Grandpa has less time but the boys don't care. Even if they didn't see grandpa for a long time, the minute they meet, the boys jump on him and play with him as if they meet just a week ago...
One of the favorite trips is going to grandpa and grandma. They live near by, we're just too heavy to get out of our "cage" :)
When the boys were tiny (and the little girl was just a very far dream) we were going to grandpa and grandma much more. We wanted to rest once in a while. Let someone else chase those little monsters...
Here is another picture of my eldest from a nice warm Shabbat at grandpa and grandma:


הסקיצה מהבלוג Boys Rule:
The sketch from Boys Rule:

אתגר הצבעים מהאתר CSI:
The color challenge from CSI:

אחת מהדרישות באתגר הצבעים היה להשתמש בראב און. אני שמחה להגיד שדעתי עליהם השתנתה! פעם לא אהבתי אותם, ועכשיו נראה לי שבהחלט ניתן לשלב אותם בדפים.

On the Evidence list there is rub-ons and I decided to give them another chance, since I didn't like them at the past. I'm happy to say that I changed my mind and now I think I can definitely use it on layouts.









And just before I say goodbye, one last thing. Check this awesome giveaway at C'est Magnifique:

תודה שביקרתם, אשמח לקרוא את תגובתכם.
Thanks for stopping by, I'll be happy to read your comment.

איילת
Ayelet

10 comments:

  1. איילת יקירתי. איזה דף מקסים ועדין.
    התמונה מהממת.
    שבוע נפלא
    סוזי

    ReplyDelete
  2. דף מקסים גם אהבתי את הצבעוניות שלו, בכלל כייף לעצב דף לתמונה אחת בלבד. המינימליזם קונה אותי (-:
    מזמן לא עשיתי זאת כל הזמן אני נאלצת להכין דפים עם המון המון תמונות לעמוד.

    ReplyDelete
  3. איילת -תודה על השיתוף,כייף שיש סבא וסבתא שאוהבים ומפנקים. לי אין חיבור לרב און-מעדיפה חותמות,דף יפה,בהצלחה באתגר.

    ReplyDelete
  4. איילת -תודה על השיתוף,כייף שיש סבא וסבתא שאוהבים ומפנקים. לי אין חיבור לרב און-מעדיפה חותמות,דף יפה,בהצלחה באתגר.

    ReplyDelete
  5. איילת -תודה על השיתוף,כייף שיש סבא וסבתא שאוהבים ומפנקים. לי אין חיבור לרב און-מעדיפה חותמות,דף יפה,בהצלחה באתגר.

    ReplyDelete
  6. איילת -תודה על השיתוף,כייף שיש סבא וסבתא שאוהבים ומפנקים. לי אין חיבור לרב און-מעדיפה חותמות,דף יפה,בהצלחה באתגר.

    ReplyDelete
  7. חמוד מאד. אוהבת את המשחקים שלך עם המסכות / הטקסטורה

    ReplyDelete
  8. כרגיל דף מקסים. כיף גם לקרוא את הסיפורים מאחורי העיצוב. טוב שאמרת שענית לי כי אחרת לא הייתי רואה. זה הפיצ'ר שהכי חסר בבלוגספוט - הודעה לאימייל שעונים על תגובה שלך...

    ReplyDelete
  9. דף מקסים (הצבעוניות ייחודית ויפהפייה!) - ופוסט עוד יותר מקסים. אני מקווה שהסבים קוראים את הבלוג שלך ורווים נחת...

    ReplyDelete
  10. לזלול את הפרצוף המתוק שלו....
    אני אוהבת ראבאונים ועשית יופי של עבודה!
    נשיקות♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)