Sunday, November 25, 2012

My Boys

חיבוק הוא אחד הדברים הכי מרגיעים ונעימים. הוא נותן הרגשה נפלאה של אהבה, קבלה והכלה.
תינוקות זקוקים להמוווווווווון מגע, כך הם גדלים בטוחים בעצמם ואהובים.
הילדים שלי גדלו במנשא, בייחוד הגדול, בכלל לא ידע מה זאת עגלה...
כמובן שהם גדלו (8.5 ו-7) ולמרות שהם אוהבים, רוצים וצריכים חיבוקים, הם לא תמיד מודים בזה :)
אני חייבת להתוודות. אמנם גידלתי אותם במנשא, אבל מגע הוא לא דבר שכ"כ קל לי וכיום כשהם כבר לא תינוקות, לפעמים  מאוד קשה לי להתמסר.
בנוסף, נראה לי, שלגדול שלי יש את אותו עניין עם המגע והוא לא מסוגל שאחיו הצעיר ייגע בו.
מה אני אגיד לכם, ממש טלנובלה. חחחח :)
אבל התמונה בדף הבא היא הוכחה שהכל אפשרי!

Hug is one of the most calm and pleasant things. It give you a wonderful feeling of love, acceptance and contents.
Babies need a lot of touch, and they will grow loved and self confident.
My kids grew in a baby carrierespecially the my eldest boy. He didn't know what a pram is...
They grew up of-course and they still love, want and need hugs, but they don't admit it :)
I have to confess. Although I grew them in a baby carrier, I have a little problem with touch and now when they're not babies anymore, I find it sometimes hard to devote my self.
In addition, I think my eldest has the same issue with touch and he can't stand his younger brother touches him.
What I can say, a true telenovele. LOL :)
The picture in the following page, is a proof that everything is possible!


הסקיצה מ-Page Maps:
The sketch from Page Maps:




הכוכב הכחול הוא שרינק פלסטיק שנצבע (ע"י הבנים) בטוש פרמננט לפני שכווץ.
The blue star is a shrink plastic the painted (By the boys) with permanent marker before shrinking.



לא מצאתי דף שיתאים לי מעל התמונה. לדפים בצבע הנכון היה דיגום לא מתאים ואלה עם הדיגום המתאים לא היו בצבע הנכון, אז כמובן שהכנתי לי חתיכת דף שתתאים לי. לקחתי דף תכלת חלק והחתמתי עליו בדיו כחול עיגולים.
בסך הכל הוא מורכב משתי חותמות קטנות ששילבתי ביניהן.
הנה הסט שהשתמשתי בו, של Inkadinkado:

I couldn't find a paper that fit above the picture. I had papers with the correct color but not the right design or great design but not in the right color... So I made my own paper. I took sky blue paper and stamped it with circles.
All the circles are actually 2 stamps that combined.
Here is the set I used of Inkadinkado:

Circles & Dots 725718976316


אסיים בתודה על התגובות הנהדרות שלכן בפוסט הקודם, אתן כל פעם מרגשות אותי מחדש.
די, די, תמשיכו :)

תודה שקפצתם לביקור. אשמח לקרוא את תגובתכם!
Thank you for stopping by. I'll be happy to read your comment!

איילת
Ayelet

7 comments:

  1. אהבתי את הצבעוניות, והתאמת המרקמים השונים זה לזה.
    ובעניין המגעים, רוצה להקים קבוצת תמיכה בנושא????

    ReplyDelete
  2. הילדים נראים נינוחים ולא מאולצים אז זה נהדר! ומה שחשוב, עוד מעט הם יתחילו להגיד לך אמא...את עושה לי פדיחות....חחח תתרגלי...זה שלב מבאס..אבל אחר כך הם יהיו צמודים לך לתחת וירעיפו אהבה בלי סוף...זה השלב..זה הגיל..וזה בנים... (עד שיבואו הפקצות וייקחו לך אותם...חחחחחח)

    ReplyDelete
  3. הדף הזה מאד מוצא חן בעיני!
    העיצוב נהדר ומתאים לתמונות.

    tamika14

    ReplyDelete
  4. נהדר :-)
    גם אני לא אוהבת מגע, אבל אני מוצאת את עצמי מלטפת את הבנות שלי המון! הכי כיף ונעים איתן. הכי לא אוהבת עם רוב העולם...
    מקווה שהן לא יהיו כמוני - לא קל ככה...
    הדף מקסים - אהבתי את יצירת הרקע עם החותמות - שמתאים בדיוק. אהבתי את השרינק של הבנים...

    ReplyDelete
  5. וואו,אני יכולה להתחבק מכאן ועד הירח... שום בעיה :) הדף יפה והצילום מקסים!

    ReplyDelete
  6. אני כ"כ שונה ממך בזה... אני אוהבת מגע, שילטפו אותי ושיתנו לי ללטף
    טוב, ככה זה חתולים.....
    אני מאחלת לך שככל שיעברו השנים יהיה לך קל יותר לגעת. נראה לי לא פשוט לא לאהוב מגע.
    ונדמה לך שאני לא אחבק אותך חזק חזק כשניפגש!!!
    הדף נחמד לי, משהו חסר לי שם, לא יודעת מה, אולי מסביב משהו שיסגור את הכל...לא יודעת. הוא יפה והתמונה שבו הכי יפה!
    אוהבתותך מאד ומחבקת אותך מאד!♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)