Friday, September 14, 2012

Yammy layout

זהו הפוסט השני שלי היום...
חייבת להעלות את הדף המתוק הזה לאתגר שמסתיים היום :)

It's second post today...
Got to share this cute layout for a challenge that ends today :)

הפלטה של TCR:
TCR palette: 
Palette #127 {His Room}  Due before Sept 14th

הסקיצה של Boys Rule:
Boys Rule sketch:


חייבת להגיד שה-chevron עשה לי צרות צרורות.
זה לא שאין לי את הצורה הזאת, אבל בשחור לבן???
מצאתי באינטרנט משהו שנראה היה לי סביר והדפסתי אותו.

I've got to say the chevron made me a lot of trouble.
I do have chevron in my stock, but black and white???
I fount something in the internet and printed it put.

הנה כמה תקריבים:
Here are some close ups:


הבורדר המדהים הזה עם הפרפרים, הוא של נעמה המקסימה.
תודה נעמה על האפשרות להשתמש בפאנצ'ים שלך :)
דרך אגב הדף היה סגול... צבעתי אותו באדום כתמתם.

This lovely butterfly border belong to a friend and it was purple... I painted it with red-orange acrylic.




הג'ורנלינג מדבר על אהבתה המוזרה של הקטנה שלי לרצועה של הכלבה...
היא אהבה למצוץ את החלק המתכתי של התופסן.
אולי היה חסר לה ברזל?

The journaling reads: "There was period that you used to take the leash of the dog and chew on the metal part.
Maybe you had lack of iron?"

תודה שביקרתם, אשמח לקרא את תגובתכם.
Thank you for stopping by, I'll be happy to read your comment.

איילת
Ayelet

5 comments:

  1. דף מקסים ביותר!
    והקטנטונת שלך כל כך מתוקה ♥

    tamika14

    ReplyDelete
  2. this is so pretty, love the washi and the die cuts. thanks for sharing with us at Boys Rule!

    ReplyDelete
  3. That butterfly border is adorable! Thanks for playing along with us at Boys Rule!

    ReplyDelete
  4. איזו מתיקות!
    הדף נהדר והקטנה...בובה!
    אני לא אוהבת את הזיג זג הזה. זה מבלבל לי את העיניים. כאן זה קטן ובשחור אבל אם הוא היה תופס שטח יותר גדול בטוח שהייתי מקבלת מחלת ים...חחח
    נשיקות♥

    ReplyDelete
  5. איזו חגיגה צבעונית! ואני אוהבת את הפרשנות שלך לאתגר (אבל הייתי מוותרת על שני הפרפרים למטה, או מניחה אותם קרוב יותר לחצי העיגול שבתחתית הדף). ברגע הראשון אגב תהיתי איך יש לך בדיוק את הוואשי עם הדוגמה של האתגר, אבל אז קראתי... תחנית - זה ממש נראה וואשי! וזה מקסים, כאמור...

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)