Sunday, August 12, 2012

Fun & Yammy LOs

לפני לא הרבה זמן פירסמה אש קטנה כמה אתגרים נהדרים.
אמנם לא עמדתי בקצב שלה, אבל בהחלט שיננתי את החומר :)
החלטתי שאני רוצה לאתגר את עצמי גם, אבל בקצב שלי.

A while ago "little fire" posted some challenges, I couldn't keep up with her, but I decided that I will challenge my self, only in my pace.

אז בהשראת דף העיגולים של אש קטנה בשילוב אתגר הצבעים של CSI וסקיצה של Sketchabilities - יצא לי הדף הבא:

So with the inspiration of the circle LO of "little fire" combining case file #30 of CSI and the sketch at Sketchabilities - I came out with this LO:

אתגר הצבעים של CSI, תיק מספר 30:


הסקיצה (שפיספסתי את התאריך האחרון להגשה...):
The sketch (which I missed the dead line...):


הדף שלי:
My layout:
The title say "Fun"
 



הצירים הם אמיתיים וכך נראה הדף כאשר הוא פתוח:
The hinges are real and that how the page looks open:





את העיגולים לקחתי מדף אחר והחלטתי שאפשר, כמובן ליצור ממנו את הכפולה לראשון.
הדף הזה יותר עמוס בגלל דף הרקע ואני לא בטוחה שאני מאה אחוז שלמה איתו.
The circles in the layout above I took from another paper, so I decided I can take that paper and create the matching layout.
This layout is more loaded, because of the circle paper and I'm not totally satisfy with it.









תודה שביקרתם, אשמח לקרוא את תגובתכם.
Thanks for stopping by, I will be happy to read your comment.

איילת
Ayelet

4 comments:

  1. הדפים שלך נהדרים!
    הסקיצה עצמה מוזרה...היא בעצם ממש דף מוכן....
    נשיקות מותק ♥

    ReplyDelete
  2. שווה!
    אהבתי את הצירים :-) רעיון מדליק!
    נראה לי שהצילום של הדף הראשון קצת פחות מוצלח (מבחינת הצבעים) - טוב שיש תקריבים, הצבעים שם נראים יותר חיים ואמיתיים :-)
    הדף של היאמי מתוק!!!!

    ReplyDelete
  3. יופי של דפים, איזה רעיונות יפים יש לך תמיד
    מאד אוהבת את הצירים

    tamika14

    ReplyDelete
  4. אני אוהבת את הסקיצה, היא מוצלחת מאוד. לקחת אותה לכיוונים נהדרים. הצירים רעיון נפלא. יצאו דפים נהדרים. אש קטנה

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)