Thursday, June 14, 2012

My Little Tiger

והנה אני כאן שוב! איזה כיף!

הפעם עם דף חדש, שוב לשני אתגרים נחמדים:
אתגר סקיצה בבלוג Boys Rule, הנה הסקיצה:


ואתגר צבעים באתר The Color Room, הנה הפלטה:


והנה הדף שלי:

הנה כמה תקריבים:



התמונות של הדף באיכות לא כ"כ טובה, כי כבר לילה והאתגר כמעט הסתיים...

התמונה של הגדול שלי מפורים לפני שנתיים וחצי אני חושבת (אין לי כח לחפש את התאריך).
בדרך כלל, בגן, לפני פורים יש שבוע שלם שבכל יום עושים משהו נחמד אחר.
אחד הימים האלה הוא יום שבו אפשר להגיע מאופרים, או להתאפר בגן.
הוא רצה להיות טיגריס.
האיש שלי, אבא שלו, עשה עבודה נפלאה מהסתכלות באינטרנט!
גם את אח שלו הוא איפר, לרובוטריק, אבל על זה בפעם אחרת, שאני אעצב לתמונות האלה דף :)

את הדויילי הסרוגה קיבלתי מעינבלית. תודה מתוקה! תראי איך היא השתלבה פה נפלא :)
בתחתית הדף ניסיתי לצייר פסים המזכירים טיגריס.. לא יודעת אם הצלחתי.

ועוד דבר אחרון, אבל חשוב - הבן שלי לא אוהב את התמונות האלה והוא מאוד כועס עלי שעיצבתי להן דף בלי לשאול אותו.
אבל אני חושבת שבעוד כמה שנים טובות, הוא יודה לי וגם לאבא שלו שאיפר אותו כ"כ יפה.

תודה שביקרתם, אשמח לקרוא את תגובתכם.
איילת

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)