Saturday, February 4, 2012

Card and Photo Board

פתאום שמתי לב שיש לי מעל 10 רשומות בתכנון!!!
אז הפעם אשדך שני דברים יחד.
נתחיל בכרטיס שהכנתי לאתגר שלוש בשלישי, עבור אח של האיש שלי שיש לו יומולדת 50.
הסקיצה:

האתגר הנלווה: צבעים חמים.
והנה הכרטיס שלי:

 
 


הדבר השני בפוסט הזה - לוח שהכנתי ליומולדת של הבן שלי בגן.
הם ביקשו שאביא לוח לתמונות, יחד עם העוגה, הנרות והמפיות...
כמובן שלא יכולתי פשוט להדביק תמונות לאיזה לוח, אז חשבתי.
ומצאתי לוח שעם ישן, שהשעם שלו כבר התפרק והנה מה שיצא:




וככה הוא נראה עם התמונות:

ברור שבסוף החלטתי להשאיר את הלוח לגן כמתנה :-)

תודה שביקרתם, אשמח לקרוא את תגובתכם,
איילת

5 comments:

  1. איזה לוח משגע!
    וגם הכרטיס מאד יפה
    כל כך אוהבת את העדינות בעבודות שלך

    tamika14

    ReplyDelete
  2. איזה יופי!
    אהבתי את הכרטיס ואת הצבעים שלו
    והלוח גם ממש יפיפה
    ניצן

    ReplyDelete
  3. הכרטיס גברי ומקסים!
    אהבתי ששדרגת גם את המעטפה
    והלוח המשודרג מהמם!
    כל הכבוד שהשארת אותו לגן!!!
    תודה שהשתתפת איתנו באתגר שלוש בשלישי

    ReplyDelete
  4. Cute card! Love the matching envelope!
    Great job with the photo board, it looks so cute with the pictures.What a great gift!

    ReplyDelete
  5. לוח נפלא! אין על העדינות שלך, הטעם שלך , ובכלל את!
    נשיקות מותק, אני כבר מחכה לפוסטים הבאים!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)