Sunday, June 26, 2011

יומולדת לדודה בת שמונים

לדודה של אבא שלי (אחות של סבא שלי ז"ל) היתה יומולדת. היא חגגה שמונים!
מה אפשר לקנות למישהי בת שמונים???
אחרי הרבה התלבטויות החלטתי להכין לה לוח עד עם חודשים עבריים, כי הם חוגגים את כל ימי ההולדת לפי תאריכים עבריים וכך היא תוכל גם לכתוב את תאריכי החגים השונים.
טוב, חשבתי שזאת עבודה בקטנה... וואו, כמה טעיתי. ישבתי על זה כמה שעות!!!
הכי סיזיפי היה לשרטט את הקווים בכל החודשים... (הוספתי גם אדר א')
ככה זה נראה בסוף:

  





הדפים מקיט Family של me & my Big ideas
האותיות, כמובן מסטיקים.

אחרי כל זה, זה הרגיש לי לא מספיק. אמנם עבדתי קשה, אבל זה נראה קצת עלוב, היות ולא היה לי מקום להכניס קישוטים בכלל... אוף!!!
הוספתי לזה ספר, אבל איך אפשר לתת ספר בלי סימניה?





את הסימניות אני אוהבת הרבה יותר...

תודה שביקרתם, אשמח לקרא את תגובתכם,
איילת

5 comments:

  1. הסימניות באמת משגעות, אבל גם לוח העד יפה - מאחלת לה בריאות עד 120!
    כל הכבוד שאת משקיעה ככה :-) (אצלי מעגל מקבלי המתנות הרבה יותר מצומצם :-])

    ReplyDelete
  2. שיהיה לה המון מזל טוב!
    הכנת לה יופי של מתנות
    גם יפות וגם שימושיות

    tamika14

    ReplyDelete
  3. בעיניי הלוח עד מקסים!! מאוד מצא חן בעיניי!
    יומולדת שמח לדודה, בריאות ואושר!

    אגב, אני רואה שאת צפונית. תבואי לבקר בקומונה.... (ואם אין לך מושג על מה אני מדברת, תשלחי לי מייל)

    ReplyDelete
  4. יופי של רעיון ושל ביצוע.
    אין ספק שככל שעוברות השנים קשה למצוא מתנה... :)

    ReplyDelete
  5. אפשר להיות דודה שלך?.....
    יופי של מתנה!
    מיאו...♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)