Friday, February 25, 2011

ועכשיו תור סבא

הנה דף נוסף לאלבום של נעמי (לפי סקיצה של PageMaps מאוקטובר 2007).
הפעם סבא (אבא שלי):


וזווית נוספת:

תקריבים:


אני מאוד מרוצה מהדף הזה :-)

זהו להפעם.
אני מקווה שמחר אעלה עוד שני עמודים - העמודים שיהיו הראשונים באלבום - מיום הלידה.
הם כבר גמורים ואפילו מצולמים, אני רק צריכה שהקטנה תיתן לי לכתוב רשומה...
האמת היא שהיא מרגישה לא כ"כ טוב, היא נורא מנוזלת וקשה לה לנשום, כך שהיא לא מצליחה לישון או לינוק והיא די כווצ'י. נקווה שיעבור לה מהר.

תמיד שמחה לקרוא מה אתם חושבים.
אשמח אם תגיבו.

להתראות,
איילת

3 comments:

  1. הי חתולי הגעת גם לפה?
    הגבתי לעצמי היכן שלא היו תגובות. האם זה עוזר?

    ReplyDelete
  2. אני כאן מותק!!

    ReplyDelete
  3. נהנית מהדרך.....
    יופי של דברים. בדף הזה, לקח לי די הרבה זמן לקלוט שאני בכלל לא מסתכלת על העיצוב אלא על נעמי...היא כ"כ מתוקה♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)